Η υπηρεσία υποστήριξης support.gov.gr συγκεντρώνει την επικοινωνία, με τους φορείς της δημόσιας διοίκησης, για τις ψηφιακές υπηρεσίες, που παρέχονται στο gov.gr. Επιλέξτε στο gov.gr, την ψηφιακή υπηρεσία που σας ενδιαφέρει και υποβάλετε ερώτημα ή αίτημα εξυπηρέτησης, επιλέγοντας «επικοινωνία», στη σελίδα της ψηφιακής υπηρεσίας. Με χρήση κωδικών TAXISnet υποβάλετε προσωποποιημένα αιτήματα εξυπηρέτησης ή ερωτήματα και λαμβάνουν ως αποδεικτικό τον μοναδικό αριθμό εξυπηρέτησης μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email).
Για όσες ψηφιακές υπηρεσίες έχουν ενταχθεί στο support.gov.gr, το gov.gr διαμοιράζει τα αιτήματα – ερωτήματα αυτόματα στους φορείς και τις διοικητικές μονάδες που έχουν την ευθύνη απάντησης. Μετά την ολοκληρωμένη επεξεργασία του αιτήματος, η απάντηση της διοίκησης αναρτάται στο προσωπικό σας αποθετήριο απαντήσεων. Για κάθε νέα απάντηση το gov.gr αποστέλλει ενημερωτικό email, ώστε για να δείτε στο αποθετήριο σας την απάντηση της αρμόδιας διοικητικής μονάδας. Η πρόσβαση στο προσωπικό αποθετήριο απαντήσεων πραγματοποιείται με τη χρήση των κωδικών TAXISnet . Σταδιακά όλες οι ψηφιακές υπηρεσίες θα ενταχθούν στο support.gov.gr.
Για πληροφορίες ή ερωτήσεις σχετικά με μια υπηρεσία του gov.gr, επιλέξτε “Επικοινωνία” στη σελίδα της συγκεκριμένης υπηρεσίας για να επικοινωνήσετε απευθείας με το υπουργείο, τον φορέα ή την ανεξάρτητη αρχή που την παρέχει.