Υποβάλετε ερώτημα, αίτημα ή καταγγελία στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) σχετικά με υπηρεσίες αυξημένης χρέωσης μέσω 5ψήφιων/ 10ψήφιων αριθμών.
Πριν απευθυνθείτε στην ΕΕΤΤ, βεβαιωθείτε ότι έχετε ήδη καταθέσει το ερώτημα, το αίτημα ή την καταγγελία σας στον πάροχό σας, ο οποίος οφείλει να σας απαντήσει μέσα σε 20 ημέρες.
Θα χρειαστεί να:
- συμπληρώσετε τα προσωπικά σας στοιχεία
- συμπληρώσετε τον μοναδικό αριθμό αναφοράς που σας έδωσε ο πάροχός σας και να υποβάλλετε κάθε έγγραφη επικοινωνία μαζί του
- επισυνάψτε τα σχετικά έγγραφα για την καλύτερη τεκμηρίωση της καταγγελίας σας