Υποβάλετε ερώτημα, αίτημα ή καταγγελία στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) σχετικά με ταχυμεταφορές ή άλλες ταχυδρομικές υπηρεσίες.
Πριν απευθυνθείτε στην ΕΕΤΤ, βεβαιωθείτε ότι έχετε ήδη καταθέσει το ερώτημα, το αίτημα ή την καταγγελία σας στον πάροχο, ο οποίος οφείλει να σας απαντήσει μέσα σε 20 ημέρες ή σε 40 ημέρες, σε περίπτωση που ζητήσει επιπρόσθετα στοιχεία.
Επισυνάψτε έως 5 έγγραφα για την καλύτερη τεκμηρίωση της καταγγελίας σας.
Θα χρειαστείτε:
- την επωνυμία του παρόχου που καταγγέλετε
- τον αριθμό αποστολής ταχυδρομικού αντικειμένου
- τον μοναδικό αριθμό αναφοράς που σας έδωσε ο πάροχος
- κάθε έγγραφη επικοινωνία μαζί του